Saturday, April 10, 2010

Mendekati Ulama'....Alhamdulillah....

Assalamualaikum...

Alhamdulillah bersyukur ke Hadrat ALLAH Taala, saya terpilih oleh ALLAH untuk mengikuti kuliah Dhuha yang disampaikan oleh Syeikh Muhammad Nuruddin Marbu Al-Banjiri Al-Makki. Beliau merupakan seorang Ulama' yang ternama dari Negara Indonesia. Saya tidak mahu menerangkan tentang biodata syeikh dengan lebih lanjut. Sebaliknya, kalian boleh lihat biodata syeikh di sini:- (klik)



Muka yang bersih. Saya berniat jika ALLAH murahkan rezeki untuk memperoleh sedikit keberkatan daripada syeikh, insyaALLAH saya dapat bersalam dengan Al-Fadhil Syeikh. Alhamdulillah, dengan kesesakan orang yang ramai, saya masih berpeluang bersalaman dengan Al-Fadhil Syeikh. Ini bermakna sinar baru ditunjukkan dan dipermudahkan oleh ALLAH. AMIN.



Saya sangat bersyukur dapat bersalaman dengan beliau. Owh, lupa untuk beritahu. Saya mengikuti kuliah Dhuha di Pondok Baitul Qura' Wal-Ilmi di Sungai Udang Melaka. Pondok tersebut adalah kepunyaan Al-Fadhil Ustaz Zulkifli B Ismail.(klik)

Wallahu a'lam

No comments:

Post a Comment