Monday, April 20, 2009

Buang tebiat???....



Kebiasaannya org mempunyai hobi pd waktu lapang..ada org akan membaca, ada org mengumpul setem...tidak pelik juga sekiranya bermain bola itu dijadikan hobi..makan? boleh jd hobi jgk kot.itu semua biasa...tapi sy agak berbeza dr hobi-hobi kebiasaan umum itu...hobi sy ni bukan hobi sebenarnya...lebih tepat sy katakan buang tebiat...knapa?

Kalian boleh lihat gmbr2 edit yg sy buat...tp jgn fikir macam suda la...editnya gambar itu suka-suka shj...tiada kaitan pon dgn kekacauan jiwa ygdihadapi oleh kebanyakan belia era moden....

Tp jauh di sudut hati mungkin ter’edit’nya gambar itu ade kot kaitan dgn apa yg sy fikir...mcm2...nak jadi hebat....nak punya itu dan ini....dan macam2 lagi...tp x salah kot edit2 gamba itu...haha...dah xtau nak buat apa...bukan saje2 nak buang masa....tp adakalanya manusia itu mestii buat perkara2 pelik kan? Jawapan kalian sy x pasti....tp jawapan sy pasti “YA” kerana mana ada org nak jatuhkan diri sendiri, btul x?...terpulangla nak jwb tidak pon...yg pasti sy tetap “YA”..hehe

Pelik jugak ahmad muzakkir ni...(perasan...ckp sorg2)...teringat panggilan seorg rakan sekelas ketika sy masih bergelar pelajar KISAS dahulu...rakan itu seorg muslimat...tp dia menggelarkan sy seorg ketua tingkatan yg PELIK...terima kasih kpd rakan tersebut...baru sedar sy nih pelik...hehe...

Tp pelik dan ganjil itu bukanlah masalah bukan??? Mengikut sirah, kedatangan Islam pd mulanya dulu juga satu perkarayg pelik dan ganjil buat masyarakat....tp point itu xde kaitan dgn kepelikan sy nih...insan istimewa barangkali...(jangan pikir bukan2..haha...)

Bualan kosong semata-mata. Maka sy mengakhiri entri ini dgn noktah “.”

4 comments:

  1. apekahh?

    mmg buang tebiat

    hahaha

    ReplyDelete
  2. nak buat cmne cik simzasama...dah buang tebiat namanya..mesti la buat sumthing yg pelik...huhu

    ReplyDelete
  3. aah...
    memg buang tebiat...
    xfhm langsung entri yg nie..

    ReplyDelete
  4. dun wery
    pelik i2 unik
    unik i2 cantik~

    ReplyDelete