Wednesday, August 26, 2009

HARI KETIGA...

Begitulah tajuk untuk entri yg ketiga berkaitan hari-hari dibulan Ramadhan...hehe
Bermula pada malam ketiga ramadhan...ku bertarawih di surau Hostel sahaja...kerana ape??xde surau lain nak g keR?? kan surau luar byk??...saje jer...tu jawapan terbaik kalo soklan ini diajukan...ku saja nak tgk bgaimana suasana solat di surau Hostel Emerald ini.

Kerana malam keempat, ku kan jadi imam di surau tersebut...jadual imam yg telah disusun meletakkan aku imam pada malam keempat...naseb baik aku amik keputusn solat di surau itu..snang malam esok tau bgaimana perjalanan solat tarawih di sana.

dlm pukul 11 mlm klau x silap...ku g kuar tgk bola..(huh, bahaya Ramadhan vs EPL nih..takut Ramadhan diabaikan...Nauzubillahi min dzalik)

aku skdr minum2 tgk chelsea lwn fulham...then balik hostel tido...sahur nya mcm kebiasaan yg da dilalui...hehe...makan nasi bujang pelbagai rasa + air nescafe panas bujang tarik....haha..

mmg seronok...hari isnin pagi xde kelas sehinggalah jam 11...aku g kelas CATIA (wat2 design) smpai jam 1. then rest jam 1-2 tuh aku g lepak umah kuarters Kastam (umah mmbr)...pergh layan...asalnya nak escape klas...tp pikir balik.....ade LAB Solid Mechanics...so xjadi nak wat Noti (ponteng tuh noti..hehe)

g kelas....hurm terasa letih puasa hari nih dibandingkan dgn dua hari sblm...huhu..tp aku tau sbb per...da dua hari sebelum tidur jer...haha..sparuh hari je rase puasa...bapak ar....truk puasa aku cmtuh...dpt bace 1 juzuk jer that day....salah setting time...balik kelas g bazar kat MMU plak...not bad..WALLAHU A'LAM

No comments:

Post a Comment