Friday, March 27, 2009

perginya kasut kesayangan buat selama-lamanya....

Air Keroh,28 Mac 2009 - Tepat jam 1.05petang, kasut kesayangan seorang insan yang garang lagi poyo berjenama Admiral berwarna Merah telah hancur dan tidak boleh dipakai lagi. Insiden ini berlaku setelah berakhirnya perlawanan Murni Street Soccer bagi pelajar-pelajar Kolej Kediaman Murni,Universiti Teknikal Malaysia Melaka.

Si pemilik, Ahmad Muzakkir B Ahmad Tajuddin, 73 berasa sangat kecewa kerana perlawanan tersebut hanya berkesudahan seri 1-1. Insiden tersebut telah diperakui oleh Pengadil-pengadil Murni Street Soccer yang semuanya berstatus beginner. Mangsa telah membawa diri pulang ke asrama untuk menulis blognya.

Malang sekali, selepas bbertungkus lumus ketika berlawan, kumpulan mangsa (Chincken Brand) tidak berjaya untuk mara ke pusingan seterusnya. Mangsa serta rakan-rakan agak kecewa. Namun, selepas ditenangkan oleh ketua pasukan, Benayoun,20 rakan sepasukan semuanya menerima dengan hati yang redha dan berlapang dada.

Mangsa telah kerugian sebanyak RM49.90 di atas kerosakan kasut tersebut. Namun begitu, si mangsa menyatakan bahawa beliau dapat menerima insiden yang menimpa kasut tersebut dan berjanji akan mencari kasut murah yang baru seperti itu. Sekiranya tidak menjumpainya, mangsa akan membeli sepasang kasut yang sama harga dengannya.

Laporan disediakan oleh BERNAMA.haha

No comments:

Post a Comment