Thursday, November 12, 2009

RINDU....

YEARN SOMEBODY........

Aku sngat teringat pada seseorang insan bergelar SAHABAT....dahulunya kami selalu berhubung...now jarang dah...masing2 ade tanggungjawab masing2..iaitu belajar...lain bidang dan berbeza tempat serta mehnah tribulasi...

sahabat ini sering menasihatiku ketika mana aku terlupa dan terlalai....walaupun dia skrg jauh di mata...tp mmg tringat sgt kat dia....haha, mcm gosip plak kan? ni bukan soal gosip ke ape..tp sememangnya dia nih layak bergelar sahabat..ok la tuh,sesungguhnya ku msih lelaki yg normal!..

bermula dr kwn biasa....then kawan baik...now sahabat la selayaknya utk dia...aku malas dia suh rajin...tp ku dah membuat sumthing yg kalo dia tahu sah dia bengang kat aku..haha..maaf sahabat, ku mmg x betul sket....mudah2an doa kamu tuh dpt memberi kekuatan agar ku kembali ke jalan lurus...ku yakin dan percaya, kamu selalu doakan ku kerana ku jua mendoakanmu...

YEARN MY ALMA MATER

ku rindu skolah menangah mula2 ku dulu...alamat pon ku apal lagi tau...ni alamatnya:-

SMU(A) MAAHAD MUHAMMADI LELAKI,
JALAN PENGKALAN CHEPA,
15400 KOTA BHARU, KELANTAN DARUL NAIM


rindu jgk skolah ku yg jgk tidak kurg bestnya tp ku kne banned sket :-

KOLEJ ISLAM SULTAN ALAM SHAH,
PETI SURAT 64, JALAN KOTA RAJA,
41906, KLANG, SELANGOR DARUL EHSAN


pastuh matrikulasi yg sgt sibuk itu...ditambah dgn konflik2 yg berlaku..best gak :-

KOLEJ MATRIKULASI PERAK,
KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA,
31600, GOPENG, PERAK DARUL RIDZUAN


now ku kat melaka...nak gak la tulis address....:-

UNIVERSITI TEKNIKAL MALAYSIA MELAKA
KARUNG BERKUNCI NO. 1725 PEJABAT POS DURIAN TUNGGAL,
76109, DURIAN TUNGGAL, MELAKA BANDAR BERSEJARAH


tp sbb ku skrg msih blaja kat UTeM...so tajuk post nih RINDU x bape sesuai la ngn utem..hahaha


YEARN MY TEACHERS/LECTURERS


cikgu kt skola...lecturer kat mtrx ke..UTeM ke..sume la aku rindu gaban...hukhuk...smoga aku menjadi anak didik mereka yg berjaya dunia..berjaya akhirat..amin

No comments:

Post a Comment