Tuesday, June 23, 2009

Ahli Jawatankuasa Orientasi PDT 09/11

Assalamualaikum...

Selepas seminggu lebih ku berada di kolej matrikulasi Perak...akhirnya ku jejakkan semula kaki ke rumahku syurgaku di Taman Gombak..ALHAMDULILLAH..

Menggalas jawatan ketua ahli jawatankuasa orientasi (AJKO) bukannya tugas mudah bagiku..yea! mmg tidak mudah...aku terpaksa mengambil risiko dlm hal2 tertentu di mana perjalanan progrm orientasi itu di bawah keputusan ku...

Walaupun hanya AJKO PDT tp tugas sbgai ketua itu tetap berat...haha, naseb baik la ajko2 yg sedia ader terpilih itu semuanya sporting...senang sket kerja ku

walopon pada mulanya aku xknal muka2 ajko yg dipilih tuh...tp dgn bakat dan kebolehan aku masuk ngan diorg akhirnya ku rasakan bahawa best gler diorg sumer...mmg terbaik la...kurasakan MPPB kali paling best...haha..no komen la...

Hari last aku nak berpisah ngan diorg cm sedih gak la...tp aku pikir balik...sedih jap je...huhuuhu...diorg pon siap kasi amanat kat aku...mppb pdt tahun dpn diorg suh ajak lagi diorg...sumer plak tuh...cmner la aku nak ajak...mcm la aku still ktua utk ajko tahun dpn..huhuhu..tuh je la..luahan rase utk dirasa...

Salam Alaik

No comments:

Post a Comment